18 Nisan 2015 Cumartesi

We Are Doomed oyunu hakkında detaylı bilgi

Mahkum mısınız We ile büyük sorun kendi zararına kendini sınırlar ne kadar. Eğer sadece tek bir silah olsun, ama oyun aynı zamanda çevre ya da düşman ile ilginç bir şey yapmaz yapmak değil sadece. Sen küçük kalamar, üçgen füzeleri ve dev disko topu gibi çevrelerin gibi çekim şeyler sonuna kadar, ama tüm yaptıkları size çarpmak veya sizinle ateş deneyin. Biz olmayan bazı düşman tehditleri bulunmaktadır Mahkum mısınız, ama onlar da sıkıştırma veya çekim bayrağı altında düşmek. Farklı karşılaştığında geniş bir yelpazede için çok potansiyel var. Hatta tür korkusuz Geometri Savaşları gibi oyun alanının yerçekimi ile berbat kara delikler gibi cihazlar kullanılır. Ama biz mahkum mısınız içerik ölünceye kadar sadece seni kalabalık için ne yazık ki.

Tüm bu sorunlara rağmen, onunla eğlenceli olabilir: İşte Biz Mahkum Are ilgili sinir bozucu bir şey. Vertex Pop her şeyi doğru hissediyorum yapımında çok özen Çünkü, hiçbir şey zevk şekilde alır. Hala ustalıkla çıkış yolu uçtu yakın ölümleri hatırlayacağım. Siz hala düşman küme lekeler olarak panik ve sol ölüm ama hiçbir şey kadar mevcut her kaçış yolu boğulacaksın. Tüm otuz dalgaları temizlediğinizde Ve sevinç hatırlayacağım. Sorun Biz gerçekten hissesini kalabalık atıcı uzayda kendi iddiasını umursamıyor Mahkum musunuz oysa sen, başka bir yerde bu kesin deneyimleri ve daha alabiliriz. Sen Geometri Savaşları oyun veya Gündelik Shooter büyüleyici DIY ruhunun şaşırtıcı çevresel katlanmış görmek için gitmiyoruz. Gerçekte, sadece ikiz Çubuk Shooter oynuyoruz: Game. İsteyen bu incelememizede göz atabilir: Gta 5 Pc İncelemesi


Onları atlatmak dışında ölüm ışını atmanızı kaydırma makineleri hakkında bir şey yapamaz.
Hatta sağlam bir oyun biraz baharat ihtiyacı ve biz asla Mahkum çok verir misiniz. Sen kesinlikle oyun oynamak nasıl bir duygu iyi fark edeceksiniz, ve sunum üst çentik, ama asla gerçekten size bakım için bir neden verir. Tabii, yedi farklı düşman türleri hakkında da dahil olmak üzere aşamalarında bir demet atılan konum, ama yumru ve sürgün davranışları ince giymek, size ileriye bakmak için daha fazla bir şey bırakılmış değil. Yakında, mahkum olan tek şey küçülen ilgi.

17 Nisan 2015 Cuma

Mortal Kombat X oyunu rehberi

Eğer Mortal Kombat irfan umurumda varsa, mükemmel ses oyunculuk ve uzun süredir ilişkileri etkileyen öngörülemeyen gelişmeler bir avuç vardır hikaye modu, dışarı edineceğim. Herkesin duygusal anlar teslim sahneleri sadece bir çift ile, ne yazık ki, ilgili olacağı bir hikaye değil. Cassie Cage sıkıcı bir karakter olabilir, ama duygularını keşfetmek için Johnny Cage ve Sonya Blade için gerekli motivasyonları sağlar ve sonuçta, kredi rulo zaman insanlar olarak büyür.


İyi şanslar, Takeda!
Yaptığınız-için-fanlar hikaye umurumda bile, bu dizi gördüğü yumuşak yeni mücadele motoru, takdir etmek zor değil. Bu son oyun bir deniz değişikliği değil, ama hızlı bir şekilde tarak daha akışkan olduğunu ve animasyonlar daha nüanslı olduğunu takdir. Güç-up özel saldırılar için izin, hit almak ve son oyunun özel hamle döner doling ile şarj metre, düşman tarak kırmak, ve saldırgan sonları ise bir rakibin içi ortaya bir x-ışını saldırı gerçekleştirmek Yavaş çekimde parçalara onları, ağrı inliyor ızdıraplı eşlik etti. Bir dayanıklılık bar tanıtımı, bir savaşı kazanmak için tek başına aralığı güvenmek için daha zor hale Spam şık manevralar yeteneğini, sınırlar. Eğer yeterli dayanıklılık varsa Aynı şekilde, büyük bir nesne kapalı sıçrayan bir köşe, bir arka plan öğesi ile rakibin pummel, ya da kaçmasına izin her aşamada etkileşimli öğeler, sadece kullanılabilir. Bu özel metre kendi şarj, ama yeterince uzun sürer - akrabası ısıtılmış savaş hızına - üst düzey maçlarda sırasında o önemli bir husus yapmak.

Yerel savaşlar çok eğlenceli, ama modern dövüş oyunları, uzun vadede gelişmek nerede çevrimiçi maçlar vardır. Şanslar dünyanın en iyi oyuncuları turnuva dışında kişinin beceri gerçek testi olarak çevrimiçi maçlar bırakarak, aynı sokakta yaşamak istemiyorum vardır. Mortal Kombat X'in çevrimiçi eşleşmeleri sürücüler netcode bazen doğru hissediyor bir deneyim sunacak, ancak zaman zaman laggy maçları beklemek gerektiğini, yani gayet iyi. Eğer kötü bir bağlantısı olan bir mücadele içine almak zaman, siz de sonlandırılabilir ve basit tarak ve özel hareketleri koparmak için zor olacak, çünkü yeni bir rakip aramak. Bu noktada, insan ve makine arasındaki bir yarışma. Neyse ki, bu nadir görülen bir durumdur.

Mortal Kombat X büyük özelliklerinden biri, geleneksel olmayan dövüş oyunu içeriğinin miktarıdır. Kuleler bir arcade modu gibi meydan yanı sıra muharebe koşullarında geniş bir yelpazede sunan diğer temalı savaşlar bir dizi sağlayan, geri döndü. Test Your Luck kule ayak parmaklarında üzerinde tutmak ve bir kavga yaklaşım biçimini değiştirmek için karışım kadar arazi fizik her şeyi rastgele seçilmiş değiştiricileri ile kavgalar bir dizi koyar. değiştirici-odaklı kavgalar da sabit değiştirici setleri ve zorlukları sunan yeni yaşam kuleleri, dönüm noktası olan, ancak belirli kulenin bağlı olarak, her saat, her gün, her hafta remix edilir.Ayrıca Ultimate Assassin 2 oyna manız hoşunuza gidebilir.Tavsiyedir

14 Nisan 2015 Salı

Gta v pc hileleri

Genel hileler
Sarhoş Modu: 1-999-547-861
Patlayıcı Saldırıları: 1-999-4684-2637
Hızlı Çalıştır: 1-999-228-8463
Yangın Çıkartıcı: 1-999-462-363-4279
Ölümsüzlük: 1-999-724-654-5537
Max Sağlık ve Zırh: 1-999-887-853
Arama Seviyesini kaldırın: 1-999-3844-8483
Şarj Yeteneği: 1-999-769-3787
Skyfall: 1-999-759-3255
Slow Motion: 1-999-332-3393
Paraşüt: 1-999-759-3483
Sarhoşluk Hilesi: 1-999-547-8618
Yer Çekimi Hilesi: 1-999-356-2837
Kaygan Arabalar: 1-999-766-9329
Ağır Çekim: 1-999-757-966
Araç hileleri
Rapid GT: 1-999-727-4348
Sanchez: 1-999-633-7623
Comet: 1-999-266-38
Limo: 1-999-846- 39663
Stunt Plane: 1-999-2276-78676
Trashmaster: 1-999-872-433
Buzzard: 1-999-289-9633
PCJ-600: 1-999-762-538

13 Nisan 2015 Pazartesi

Titan Souls İnceleme

Her patron mücadele, sırayla, çözmek için bir bulmaca gibi ilk kendini göstermektedir, ve sonra bir meydan okuma aşılması için. Hatta rulmanlar almak mümkün olacaktır önce bir arena girme sadece bir saniye ya da iki ölüme yol açabilir. Her denemede daha anlayışlı Ancak, gelir. Bu yuvarlanan yeti size hiç onu görmek ilk defa kabak, ve çok büyük olasılıkla onuncu kez olasılıkla. Bir dev kömür ile çalışan iskelet kafa, sizi ezme ama arena zemini delikleri yükselen alevleri geçmeye size sürüş sadece sizi öldürüyor, çivili küreler ile arena etrafında kendini sevkeder. Yani ilgili bilgileri işlemek. Yaratığın zayıf noktası nedir? Nasıl arenada aracılığıyla hareket eder? Eğer herhangi bir şekilde arena kullanarak onu yenmek musunuz? Bir düşman söz konusu olduğunda, ölüm kaçınarak onları neden nesneler tarafından ezilmiş önce gölgeler yere nerede görüneceğini belirterek demektir. Başka bir patron için, kaç kez sayma yararlı kanıtlayabilirim bir an için istirahat önce döner.

Şimdi yapılması gerekenleri biliyorum, ve bu plan üzerinde yürütmek için zamanı. Çekim kadar şarj hareket edemez küçücük okçu bırakır - ve ok almak ya da sürece düğme olarak da susturur bir süreç son düştü nerede toplayıp, ya da size çağırmak için bir düğmesini basılı demektir düzenledi. en iyi sen, çalışıyor ve an gelene kadar çalışıyor, ok damgasını bulur ve canavar bir tek çığlığı olmadan düşer dev bir saniyenin bir kısmı için tek ok savunmasız olabilir, bu yüzden patron mücadele en ritimleri istismar ağrı veya gelecekteki intikam beyanının. Bu sadece dramatik bir davul işaret eşliğinde, stilled, ve ekran bir zamanlar burada yaşamış ruh kaybı yansıtan, sepya renk döner almaktadır. Eğer yay geri ok çağırmak, ayrıca size patronun ruhunu temsil eden ışık noktalarını çekin, ve müzik şişer gibi sizinle ilgili girdap; güzel bir zafer anı, ve Titan Ruhlar 'mükemmel ses tasarım heyecan aşılayan nasıl birçok örnekten biridir ve montaj hayal kırıklığı kolaylaştırır.

12 Nisan 2015 Pazar

Slender: The Arrival İnceleme

Iki kız 19 kez üçüncü bir kız bıçakladı ki yeterince büyük, ve diğer çocuklar kundaklama eylemleri, kendi adına tüm taahhüt - İnce Adam popüler ruhunun büyük bir kısmını ele geçirdi. Ben yardım edemem, ancak Slender Man mythos içine sonraki baskınlarınızda olan başlıkları uyum olamaz. O hayali şüphesiz olmasına rağmen - bir efsane internet birçok sakinleri tam görünümünde tüm bez imal - kendini aşmış bulunuyor. O bizim bağlı kültürünün derin korkuları yansıtan, artık modern çağın kendine takviye merak var.
Bazı sevgiyle onu aramak gibi bu fenomen aşina olanlar için, Slendy, 21. yüzyılın internet forumlarında doğdu. Birkaç Photoshop projeleri belirgin bir yüzsüz bir ince, uygun rakam özellikli. Onun ilk birkaç görüntüleri kaçıyor çocukları tasvir - ve orada, biz büyük bir hayalet hikayesi tohumlarını var. O bilinmeyen şekillenme ve o aramızda en zayıf avlayan - çocuklar. Bu noktadan itibaren, o gelişen ve nüfus düşünce en kolay paylaşılan terörü doğuracak olursa olsun uygun değişen, kelimenin tam anlamıyla bir mem oldu.
Slender Man bizim bağlı kültürünün derin korkuları yansıtan, artık modern çağın kendine takviye merakı.
Peki şimdi bize terörize mu? O yaklaştığında, o arıza ve aksaklık dışında için elektronik, özellikle kameralar neden olur. Onun kurbanları delirmek neden olur. Düz ona bakmak için çalışıyoruz O en agresif. Belki de en tellingly, o kırsal alanlara sopa eğilimindedir.
Yine, bütün bu tamamen hayali olduğunu, ancak bu bireysel ipliklerin çok Narin bir maddi oyun elde yeterince tutarlı tek bir vizyon haline yakınsadı bu ilginç: Geliş. Özelliklerin Bu birleşme, modern avlayan bir zorlayıcı antagonisti oluşturur. Akıllı kameralar ve neredeyse her yerde bağlantı Bizim büyükşehir dünyasında, soruşturma direnir ve teknolojik güvenlik ağı bizi keser gizemli bir figür nihai terördür.
Varış, bu korkulardan yararları ve her psikolojik dize çeker. Ancak, bunu yapabilirim hepsi. Bir oyun açısından bakıldığında, onlar gelip yaklaşık olarak en az var. Siz sayfaları ve çeşitli düzeyleri hakkında mayınları notlar alabilirsiniz; Önsözde sonra, basit bir el feneri alabilirsiniz. Ajansın bu eksikliği olsa, güçlü. Onun doğmakta aşamalarında itibaren, tüm umut sap varlıkların gölgesinde hayatta kalmak için mücadele ediyoruz olduğu açıktır. Slender Man ve onun çeşitli vekiller - bozuk ve onun etkisi altında getirdi deli insanlar - soğuk ve umursamaz vardır. Onlar kirlenme başka bir gerekçesi yoktur ve onlar her şeye gücü yeten vardır. Slender Man, örneğin, teleport olabilir, ve onun dokunaç-y silah kendinizi savunmak ama dönüp kaçmak için yapabileceğiniz bir şey yok. Bu etkileyici bir vakıf var, ve bu güne kadar bana korku ile doldurur.

11 Nisan 2015 Cumartesi

Pillars of Eternity Oyunu inceleme

Clone veya saygı? Eternity Pillars Baldur Kapısı / Buzyeli Vadisi formülü yakın hews O itiraz edilemez. Selefine saflarında Onun durumu, ancak, izometrik rol yapma oyunları oyuncuların hayal hakim zaman bir süre ne kadar körü sadık verilen, daha az açıktır. Torment ve Baldur Kapısı II, haklı bilgisayar RPG hiyerarşisi tepesinde kalır: tüm karmaşıklığı için, Sonsuzluğun Pillars zaten aşılmaz Planescape dahil türün greats tarafından trod dar yol yürüyor.

Yeterli değil "klon" birden "saygı" kova içine kendini ipucu - - Ben benim nostalji düğmeleri uzatıp nasıl pervasızca gördüğünüz gibi çok, ben hala kendisini ayıran, hangi Pillars kendimi kaybettim onun orijinal ile fantezi evren, yanı sıra hayal kırıklığı azaltmak ve tempo hareketli tutmak savaş ayrıntıları ile. Bu onların tünemiş altından Planescape ve Baldur Kapısı pençeleri ve onları değiştirmek için tehdit asla ederken, Pillars kendi isteğiyle yücesine çıkar. Bu ilk birkaç saat içinde, ancak, ilgi kazanmak için nostalji ve aşinalık dayanır. Bu Dungeons & Dragons oyunu değil, ama etkisi bir yarış, bir sınıf, ve lider bir adam ya da bayan bir backstory seçin sırasında karakter yaratma anından, açıktır. Elfler ve cüceler gibi eski sık element baş süslemeleri şapkalar ve kask giyen engel Godlike, gibi özgün ırklar tarafından birleştirilir; Barbar ve sihirbaz gibi tanıdık meslekler standart silahla saldırıları iniş büyülü odak kurar şifre ile desteklenmektedir.


Bu bir zindan olduğunu ve sürünerek gerekir.
Eğer adım dünya bu olmadığını, aslında, daha önce ziyaret ettiğiniz bir yer hatırlatmak anlatı ve sanatsal varyasyonları kullanarak, eşit rahat. Siz ve sizin diğer parti üyeleri - herhangi bir zamanda yolculuk size altı kadar - kılıç, şiş, talimler, ve benzeri ek tabancaları veya arequebuses donatmak olabilir. Film müziği güvenilir besteci Michael Hoenig en Baldur Kapısı müzik hatırlıyor, ama uberdramatic Carmina Burana-vari tezahüratları ve savaş sırasında duymak vahşi nefesli arpejler, bunu ayırt etmek için yardımcı olur. Sen kurtlar, dev ve haydutlar tarafından doldurulur ormanlar ve çayırlar gezinme, izometrik bakış sizin parti kurşun, ama aynı zamanda sadece Pillars ait karanlık ruhları ve ürkütücü antik makineleri ile uğraşmak.

Tanrılar da, Woedica, Berath ve Magran gibi isimler alarak, bu evrende farklı ve yaşadıkları ve imanla ölmek onların takipçileri, üzerinde büyük bir nüfuza sahip. Eternity Pillars, kendi kulları üzerinde tanrıların etkisi uyarıcı masal anlatır, kendi karakter watcher olduğunda onun tematik tohum ekim - yani, görmek ve bedensiz ruhlar ile etkileşim bir birey. Gözlemcileri de, başkalarının geçmişleri içine harita üzerinde özel olarak işaretlenmiş vatandaşların içinde sıkışıp kalırlar oyunun en iyi masalları, bazı ortaya bir beceri eş olabilir. Bu masalları isteğe ve kendi kendine yeten, izleyenleri 'ruhlarının içine ulaşan ve onların anılarını yeniden yaşamak tarafından toplanan, ancak büyük ölçüde geliştirici Obsidiyenin çiçekli dili yarar. Bir-olurdu suikastçı, folyolar berry-toplayıcı masal var "Figürün bileğini yakalar ve şeklin göğüs ortasında bir bacağını dikim, onun sırtına düşer." Bir büyücünün çırağı olmak umuduyla küçük bir çocuğun hikayesi thusly sihirbazlar piroteknik anlatıyor: "Büyücü, kısa bir süre sonra kalabalığın arasından inen dev bir gümüş ejderha ve hiçliğe patlayan bin yıldız onun şovu bitirir." Ana arsa berabere temel şekiller içine bu boya rengi gibi kısa, canlı hikayeler.


Bir lokali gelen maceracılar alımı karakter yaratma eğlenceli yeniden deneyimi sağlar.
Eternity Pillars olurken oyunları ağız vardı, ama Obsidian masaya irfan yığınları damping ve "Fonestu" ve benzeri kurgusal kelimelerle dolu savaş uzun geçmişleri ile kişisel hikayeler ezici, yeni zirvelere anlatı yoğunluğu alır "ferconyg." yazma güzel: "Ben, bu yüzden asılıyor ve yıpranmış, uygun yaltaklanmaları kelime konuşmak canst nasıl?" Eğer bir İncil psalm ikna olabilir böylece onun güzelliği ağrıyan bir dua yazarı ağlıyor. Ama bu arada seslendirme düzenleme için betiğin ihtiyacını vurgulamaktadır özellikle, güzelleştirme boğulma yaparken odak kaybetmek kolaydır. Eternity Pillars, karakterler insanlar konuşmak değil gibi konuşuyorsun, ama yazarlar yazma nasıl: sadece yeterli ses gerektiren uzun cümlelerle nefes birden çok kez için duraklatmak için döküm. Seslendirme Eğer diyalog panelleri dahil açıklayıcı sahne yönde alabilir önce de başlayabilir - ve bu konuda, doğru sahne Tarif kendilerini yansıtmayabilir. (Yazma ses oyunculuk Örneğin, ifade etmeyen bir duygusal duruma bakın olabilir.)

Sonuçta, Eternity Pillars kendi tutarsız oyunculuk yarar, ne de karakterler Dragon Age duygusal bağlantıların aynı tür ilham yapmaz: Origins yapar. Yine de, ben onların hikayelerini birçok ilgisini ve Üzüntü Annem en önemlisi oldu. Bana olduğu gibi Bu şifreleme tarihi ona kadar gizemli olduğunu, ve ben onun geçmiş açıkladı gibi, ben daha bebekler ve anneleri refahı onu özveri ile hareket oldu. Oyunun arsa ağır hollowborn olarak bilinen ruhlar, boş gemiler olmayan çocukların doğum içerir. Anne Kederli Eder adında yakışıklı bir savaşçı sosyal güvensizlik yükselen ortasında aşağı-ev çekicilik sağlar gibi, birincil görevler olmuyor umutsuzca ihtiyacı bir kişisel dokunuş verir.


Eğer adım dünya bu olmadığını, aslında, daha önce ziyaret ettiğiniz bir yer hatırlatmak anlatı ve sanatsal varyasyonları kullanarak, rahat.
Karmaşık oyun sistemleri bir dizi ve bu tanrı-dolu dünya üzerinden kendi yolunu örgü. Örneğin, seçim dolu görevler gezinirken Sen onların kurbanlık yolları nazik almak, ya da Sanatoryum en tartışmalı araştırma yöntemlerine rağmen animancy denilen ruh sihirli bir tür destek yok zaman kana susamış Druidler rahatsız edici, oyunun çeşitli hizipler ile kendinizi uyum . Eternity Pillars her zaman kendi sistemleriyle takip edemez: Ben başarısızlık durumlarını ulaştı ediyorum bile birkaç görevler aktif gösteren oyun sona erdi, ve macera çizgi açıklanamaz güncelleme başarısız olunca iki durumda, ben tamamlanan ediyorum ne zaman atamaları, oyun ben tanıttı değişkenler hesabını olamazdı sanki. Yine sosyal gelgitler yönetmenlik sanki, senin çekimi sonucunda dünya darbesi izlerken sevinç var. Direkler güzel senin yolculuğun sonuçlarını özetleyen bir rivayet epilogue ile tamamladı. Sizin kararları, çıkıyor, (Direkler potansiyel netice üzerine, ima ve) oyun ötesinde yansımaları var.

O Eternity en Excel® Pillars savaşta olduğunu. Eğer mücadele içine parti öncülük yaparken, oyun (varsayılan ayarlarında, yine de) duraklar ve düşmanlar saldırıyor ve Baldur Kapısı moda büyü komuta, çeşitli taktik kararlar yolumuzu devam ettirebilirsiniz duraklatmak-ve-. Zamanla, sen savaş başladığında duymak ilahiler eyleme beyninizi katalize ve vitese parmaklarınızı dizme, silah duygusal bir çağrı olur. Sen, şövalye hedefleri atama sizin rahip ile yoldaşları nimet, ve büyücü parmaklarını bir arı sürüsü ateş çağrısında, bir parti üyesi portre diğerine tıklayın. Bunu daha önce yaptın, ama sütunlar 'hoş arayüzü taktikleri dikkatinizi tutar ve tıklama en aza indirir.



Eternity Pillars irfan ile tombul, ancak yine de anlatmak için bazı güzel öyküler vardır.
Bu Pillars kendi yaşıtları dışında kılan dayanıklılık sistemi var. Her savaşçı sağlığını yönetmek gerekir iken, bu uzun vadeli bir mesele var; dayanıklılık savaşta bir kez daha basarak endişe devam olmasıdır. Hasar alarak karakterin dayanıklılık seviyelerini azaltır, ve savaş bitene kadar o tükendi gerektiğini, o komisyon dışında. O oyunu tüm parti kuru çalıştırmanız gerekir üzerinde olsa hâlâ sağlık, kalan etti küstah, ancak, ölmedi. Tek zorluk sivri tasarruf ve yeniden zahmetli döngüleri içine eski RPG dönüşebilir; Eternity adlı dayanıklılık tabakasının Pillars birisi uyku ihtiyacı sadece kasabaya geri gönderme, ilerlemeye, ya tutar size yol boyunca dinlenmek için izin kamp malzemeleri tükendi zaman. Yani Pillars zorlu, ya da taktik eksik olduğunu olamaz anlamına gelmez. Oyun ilerledikçe Aslında, sen, dayanıklılık hasar yerine ham hasar teslim size zayıflaması daha yöntemleri verilmesi, devre dışı bırakma, ve sonuçta en zahmetli düşmanlar downing daha yollarını kazanmak.

Eğer maceranın içine birkaç saat kazanmak Caed Nua, kişisel kalesi, altındaki kalıntıları bu düşmanların bazı bulabilirsiniz. Ilk erişim izni bittiğinde, emlak bir köhne biridir, ve tutmak kargaşa onun devlet için esas önemli olan. Zaman geçtikçe kütüphanenin spiderwebs uzak tozunu ve tüccarlar onların mallarını satmaya hazır durmak kadar, ancak, daha fazla iyileştirmeler inşa edebilir. Caed Nua ayrıca bekleyen misyonu kullanılmayan bir parti üyesi atamak hangi çeşitli hands-off faaliyetlerine bir portal, ve o bir bakır bagful ve belki bir kaç taşlar veya knicknacks ile döner. Bir kışla inşa kez, hatta bir düğmeye tıklama ile yeteri kadar basit düşman gezginlerin sizin tutun savunmak uşakları işe edebilirsiniz.

Bunun altında derin zindan rağmen, kalesi anlamlı oyun yolunda çok katmıyor; o varlığı öncelikle kozmetik ve atmosferik var, ve amacı, artan etkisini yansıtmak için. Bu fark ve oldukça hayati bir sistem daha, takdir anlamına dijital snowglobe vardır. Bildiğim kadarıyla işitsel detaylar gitmek gibi, ancak, ince bir biri ve Sonsuzluğun Pillars bazen bu konuda etkileyici. Benim en sevdiğim dokunur biri gibi küçük bir tanesidir, ama ben büyük takdir bakım belirli bir düzeyde ortaya koymaktadır. Zaman içinde çeşitli kozmetik hayvan kazanmak, ve bir noktada, ben mutlu bir sarı laboratuara tercih minyatür wurm dışarı açık. Eder dikkat bu küçük ama şık bir dokunuş verildi bilerek, biz Brackenbury genelinde cesaret gibi ona seslendi, ve kalbim ısıtıldı.



Eğer bakmak olursa olsun, kötü buluyorum.
Detaylar hizalamak olmadığında Takdir Ancak, oyalama açabilirsiniz. Bu, belirli bir konuşma sizi misgendering diyalog, ya da parti hemen yanındaki ayakta bile, belli bir çevre kimlik ikonuna tıklayın eksik açıklamasını anlamına gelebilir. Diğer tuhaflıklarıyla can sıkıcı ama kolayca onun mal göz atarken satıcı ile boşaltılır olduğunuz tüm önemsiz gezinmek zorunda kalıyoruz tüccar bir geri alım sekmesi eksikliği, gibi, göz ardı vardır. Büyük hatalar hala ancak, çok, yukarı kesebilirsiniz. büyük bir çift tıklayarak envanter öğeleri pasif efektleri kaldırmak için neden benim playthrough, küçük düşürmek için, beri sabit olmuştur. Ancak, irfan nitelik de gereksinimi ötesinde bile tek kullanımlık kayar kullanılamaz bakmak neden Etiketleme sorunları değil, var.

Bu ancak, bir fantezi kaybetti ve bir oyunun ritimleri ile yakalanan olduğunuzda bu konuların gözden kaybetmek kolaydır, ve Eternity Pillars zahmetsizce, sen oldum yerlerin size hatırlatarak ve size bir şeyler göstererek hem sizi ensnares Eğer beklemiyorduk. Bu geleceği değişiyor değil, ama birkaç eski tuzakları içine dalarken övgü hak eden bir şekilde geçmiş ambalajladığını olduğunu - yol boyunca - ve kendi birkaç yaratır. Kolayca Ancak, bu tuzakları atlatmak ve tanrılar size küçümsenmeyle ve iyilik hem de göstermek nerede bir dünyada galip, ve kendi yolunu yontmak için size kalmış olabilir.

9 Nisan 2015 Perşembe

Dark Souls II: Scholar of the First Sin Oyunu incelemesi

Orada qısa bir iş, R2 bir Musluk, bir greatsword böyük bir salıncak var idi Aldia, Birinci Sin Bilgin olaraq tanınan iğrenç iğrenç, rüzgar ateşli Bora aşağı gitti etdik. kavga beş denemeden aldı. Vahşi, onlar çox yaxın diri ayaq yandı öd Bilgin de yontma korkusuz NPC'ler - Ben hala hayaletlere tarafından çevriliydi. Ben ölü bir düşmanın Zirh örtüldü, Smelter Demon, sayısız anlardan biri Dark Ruhlar II yarısında ruhumu kırmak üçün tehdit. Aldia bedensiz hayaleti yaxşı pis niteliğine yaptığı oğlu ve konfrans verdi ederken boş bir arenada durdu. Dark Ruhlar II Nihayet ve, həqiqətən bir-birini gördüm o anda haklıydı.
Oyunda, Aldia yalnız iki yol vardır ki, onun ilk ortaya şöyle diyor: "Bu dünyanın düzeni devral, ya da onu yok." Bu Ruhlar machos Var Kısaca. Orada bu kadar basit Açıklamada heç bir şey ya da onun daha sonrakı Dialoq hər hansı kazanan və ya bu dünyayı ya da insanları tasarruf gol və ya Talib bir şey olduğunu düşündürmektedir. Bu Dark Ruhlar II dünya gücü Daðýtýmý ve daha arayan bir demir fiyatı vardır haqdan haqqında kurban, zor kararlar tələb digital yaşam yolu vardır yalnız olduğunu göstərir. Umut terk ima heç bir korkaklık yoxdur. Bu zafer heç bir kısayolları və ya asan yollar ile, böyük bir maliyetle geliyor kabul Eder ve güç. O en uğursuz olacağı kaçınılmaz olduğunu kabul Eder etdik.
Şehir havuzları yalnız zaman pis vardır.
From Bu Yazılım öz oyuncuları üçün aklındakini oldu. Ama ben bu arenada ayaq Aklinda ne var idi değil.
Ne var idi Aklinda Whiplash oldu.
Sən Whiplash biliyor: Terence Fletcher, dünyanın en pis caz Səfi olaraq mağarası Johnson ile bu davul filmi. Özellikle, kan kötüye ay sonra səhvləri onun setine gider biri doğaçlama davam En büyük musiqi performansları heç film ayarlayın ve, bir Finalde ve kemikler Kirik, Zalim şaka, davul kitleri dökülen son sahnesinde, içinde, Neiman, dahisi Dərc etdik. Sağ nihai notlar əvvəl, o ve Fletcher sessiz bir görünüş paylaşıyoruz. "İndi anlıyorum."
30 saat işaretine duvara isabet üç oyun sonra, Dark Ruhlar II: bu Konfor aldı: İlk Günah Bilgin onun yaxşı öğretmen gerektiğini bu şekilde, bana çığlık durdu ve öğretim başladı sonunda. Gitmez sabit farkındalık - təhlükəsiz Her bir yeni bir Dusman Hissettim tanıdık son Gezi ve, yeni bir reaksiyon ile engellere, təhlükə ilə aşılanmış oldu, bir İşaret, onun zaman köşeyi ne yüz hazır olmaq yakınlaştıkça oyunsonuna olsun. Bir əjdaha, bir şövalye yerine sizi bekliyor. Yüksek zemin ile bir düşman daha əvvəl okları ateş ola bilər harada, senin yol molotof ile Biberli. Ve Hayalet Kırmızı təqibçisi şimdi yalnız onun yerde bir zamanlar təhlükəsiz olduğunu düşündüm yaklaşık yerleştirilen ortaq fəsadlaşmalar bazen yalnız ve vardır diş ekstra tekme, zaten bunalmış harada.
Daha yüksek bir düzeyde eski aşamaları Alptekin'in, ve daha yaxşı Vites ile çox sık çox daha düşmanca ve hala küstahlık cezalandırmak mümkün düşmanları tapır. Bir Chloranthy Yüzük +2 içine kısayol olacağını, senin o, stat yaratma Kalkan güzel o zeplinle giderdim yalnız alınması üçün arxiv üçün bir daha şövalye öldürmək zorunda Þenlik ateşi, müəyyən bir odaya olduğunu biliyorum tüccar, Unutmayın, Bir saferoom? Muhtemelen orada artıq Değilsin. Kablolu güvenlik Ağları oyunçuların bir neçə varoldukları üçün biliyorum, ve hatta Uzmanlar oyunu ilk dəfə etdiyimiz kimi eyni özenle onun durum yaklaşan değil tarafından ağrı ve hayal kırıklığı içinde sert dersleri doling ola bilər yalnız ne kadar dolambaçlı heç bir fikrim yoxdur.
Harada taç, Kral Heç bir var?
Beləliklə Ve, bir kez daha, onun Dark Ruhlar II oyuncu ESIT zeminde olduğunu. İlk Günah oyunçunun öz Bilgin bir kez daha əvvəl bu böyük yerleri gördüm söylemek yalnız mümkün meraklıları donen, güçsüz ve onlar ne olacağını bilmek deyil, onlara savaş nasıl biliyorsunuz. Onların yeni-oyun-artı avantajlar pencere, Oyunun düzeni ve akışının tam yeniden düzenlenmesi üçün başvuru ağır ama qiymətli texniki fiyatı çıkmak. Bu eklentiler, tuşları ile envanterinde görünən artıq sihirli daxil olmaq üçün, anında öz Primal Flames sonra sağlandığında nə size ama Oyunun en Şeytani yerlerde gizlenmiş, çox daha yakışır üç Herkül vəzifələri olan şimdi tam inteqrasiya Kron üçün cüt gider İndi Onların hikayenin içine olmaları gerektiği konum yolu Dokuma: Kral Vendrick ve kez bütün Undead lə'nət ortadan yapmak üçün bir araç olaraq.
Yakışır: Bu söz önemli bir biri. 30 saatlik duvar heç vaxt davam dürtü duygu fikriydi sonra bu soyuq prova zamanı, sorunun bir hissəsi ben qarşı-qarşıya, çünkü sonuçta, ben, dünya öylesine baskıcı bərpa üçün çox belirsiz çalışıyordu edildi üçün mücadele ne ki önümüzdeki tapşırıq yaptı daha beyhude görünüyor. İlk Sin Bilgin heç bu kadar ustaca pot sweetens. son gen GrafikseL gösteren oldu qaranlıq, dalgalı Harabe etkileyici ISSIZ üçün en yerleşme, saat sonra 60-fps huşu saat içine serisi konsolları üzerinde önceden ilham mümkün olmasaydı bir duygu dönüştürülmüş olmuştu. Bu hassas etdiyiniz her hareket ağır yetişmek üçün mücadele konsolu hissetmiyorum artıq elinizin içinde bile daha yaxın olduğu o, Gorunmez bir lütf olduğunu. Onun yeni çevre, zehir qalın Bulutlar tarafından atık koydu öd, ya da lav boğulma hayatta qalan değer bir yer kimi hissediyor, fark bekleyen karmaşık detayların bir yerdir. Soluk güneş işığı gleaning bir Kalkan doku, büyücü yansıması 'bağlıdır su yansıtan Buyu ve bitki neon - bunlar kendinizi hemen mühlet qısa bir anı yakalamak ise çizilmiş tapa bilərsiniz ayrıntılar vardır. Verilen PC her gayri yeni oyuncuları resmi mod ile geliştirilmiş ilk çıktığından beri bu ayrıcalık Keyif aldik. Onlar üçün, bu ilave Nüans Ziyade nefes kesen bir revizyon bir örnek olacak, ama ne olursa olsun, bir gelişmedir.
Dark Ruhlar II dünya gücü Daðýtýmý ve daha arayan bir demir fiyatı vardır haqdan haqqında kurban, zor kararlar tələb digital yaşam bir yol vardır.
Onun yeni Öğe, hatta ölü patronun ruh, Zirh, silah ya da, bir belirsiz informasiya ile yalnız bir alət değil ama şimdi hikayenin saraya vermek hikayenin yeni bit ile Məşğul bu dünyada böyük bir parça vardır senin içinin boşaltılması yalnız herkes kimi, benzersizdir. Bir NPC, başlar Aldia, kelimenin tam anlamıyla ve mecazi ikinci Dark Ruhlar II olduqca doğrusal alma başlar sahnede havaya uçurarak, ve mükemmel zamanlama: Aldia orada sonrakı adımları sorgulamaya bir yürüyüşte kimi hissettirmek üçün Anlayışınız ötesinde, kör Zümrüt Herald şey son seqment potensial ve, bir Kontrast, inatçı umut daha az olan yol tarifi bazı yaxşı yapmak üçün güclü şans kimi hissediyorum basit teşviki ama kimi hissediyor. informasiya vəsaitlərinin hərəkəti, ve yoğunluğu sabit tırmanması, bu şey, deli Kral ve kazıklar Eşi ile kaçınılmaz kavgalar geldiğini ve bunu seçerseniz Onların ölümleri yalnız anlam olacağı bilgisi ile davam edir. Setpieces bir Kasten geniş Koleksiyon aksine, bütün farklı bölgelerinde Scholar EQMS örgüler bağımsız bir oyun ilə birlikdə edilirken ayrı içerik üçün en yaxşı duygu çox daha organik bir Deneyim yaratarak, yayımlanmasından sonra geldi. Çoxu oyunları kimi başdan sizi usher olmaz bir Bütün Deneyim kimi hissediyor, ama kesinlikle buna tam bir sevindirici hissediyorum vardır.
Bu hala değişmemiş Ruhlar "serisi affetmez dövüş sistemi, bir temperli adamantium iskelet ile birlikte Düzenlenen bütün parlaq cesur eti etdik. Bu risk ve ödül verilen zaman güc ile yapmanız gerekenler haqqında suallar hususlar Bitmeyen bir oyun, ve acı sonuna kadar, heç bir şey, hatta geliştirmeleri, heç anlamına gelecektir, gerçeğine baxmayaraq, onun şey üçün sizi hazırlayacaktır Dark Ruhlar olmek değil bir şey yapmak üçün hazır olduqlarını söyledi. İlk Sin Scholar değişiklikler neden gösteriyor. nasıl Acımasız Kalir ve başından sonuna kadar korkutucu.
Açıkçası, ketçap ile Gevrek yaxşı ve olma konusunda bu bir mesaj Gormedim.
Üç şey korku dindirmek: Bir Yalnız deyilsiniz bilgidir. Mesaj yoluyla, dikkatle ipuçları koydu, ve, senin yardımına böyük bir ordu çağırmak üçün düşman və ya digər insanlar karşısında, olası bütün ruhlar toplanması üçün yetenek, herkes ya Onun da onu öz yolunda bu canavarı öldürmək üçün Çalışır'ın, ve bir çoxu beklerken oyun topluluklarının pis, yardım ve şans mesajları olcude aptallık olayları fazladır. Her tarafta bir ek düşmanın Scholar en ilavesi fark bir dünya yapar. Her çağrı üçün antlaşma, onun Kooperativ patron kesmeye qorumaq üçün onun düz-up kavga daha az bir etiketi komanda maç kimi bütün-out savaş kimi daha Bir etdik. oyun birden crisscrossing alanı oynama Buyu kez, burada öz takdirine sinirlilik yaşar, ama hıçkırık heç vaxt bir saniyeden daha çox surer.
İkinci Dark Ruhlar II düşmanlık mərhəmət yol verir anlar, zaman, sürücü gerçektir ve gelir çaba ile, anlar adamın dikkatli hususlar ödüllendirilir harada. Belki de en büyük yeni bir örnek ejderha yumurta onun yerde Ejderha Aerie Tapınak vardır ve anneleri hemen hemen etdik. Her ejderha pis bir gambit olaraq, üç yumurta, bir mağaranın içinde senin yolunu blokları, parçalara sizi gözyaşı hazır uyanır, üçten ən çox yumurta Breaking demektir etdik. Ama dikkatli, yeterli geçmek, bunlardan yalnız İKİSİNİ kırma onun ejderha barışçıl uykuda Kalir demektir. Daha sonra Shrine, Birinci Sin Bilgin'e yeni qızıl kaplama gardiyanlar artıq onun böyük geçit hattı. Əgər baş etmenin tek dev Şovalyeleri ilə başbaşa bırakır ejderhalar, hirsləndirdi heç vaxt Onlar sürece tamamen huzurlu.
Xeyr büyük yaymaq, zombi yapılan yalnız bir kasap, onun zaman olur.
Bir çox ölüm cehennem çox saat Sonra sonra, yalnız sorunu anlayarak oldu, o duvarın üzerinden beni qırdı üçüncü şey kendimi oldu. Her oyun dünyasının uca ustalık verilen olduğu bir oyun almak üçün eğitilmiştir. Düşmanlar olmek istiyorum. Hikayeler söyledi olmaq istiyorum. Bir düğmeye basaraq Görme benim karakterin doğrultusunda her şeyi tehlikede olduğu anlamına geliyordu. Kredi Rulo taht senin (ya da değil) sonra öd, Dark Ruhlar ana Asla etdik. Sen hayatta. Bazen sebat. Ama Drangleic onun zaman üçün var, ve onun usta kendinizi birden basamaklara aşağı çekilen bulmak üçün bir emin yoludur olduğunu düşünerek yeni bir alana acele edecektir.Ama. Karanlık Ruhlar tarafından dövüldüklerini, ben Sabır buldum. Ben Buldum Desenleri. Ben dünya üzərində almak istedim, ve tesviye sistemi benim kararlarını seve seve daha çox oldu nasıl edib. Ben bana oldu cesur Maraqlı sırlarını daha söylüyorum dünya kendisini buldum. Oyun linear hale geldikçe üç kron elde olan, Nashandra öldürmək üçün beni çağıran ölü elinde devleri ve Zümrüt Herald ruhlar, ben Dark Ruhlar II heç vaxt aşırı öğretti ya da bir oyun dünyasını hafife olduğunu edib.
Dark Ruhlar II qazanmaq olduğunu sert kazandı aşk, bir saniye aldı bir aşk, inkişaf etmiş Limanı üçün həqiqətən bulmak etdik. Doğru Başlangıçta en güzel ve en pis entrikaları koyar bir Zorlu ve görünüşte bitmez tükenmez bir oyun. Onun ən böyük Gözlük ölçüsü en hızlı oldurecek olanlardır. Bu alay edecek. Bu edecek əhvalını. Yine Ve, bu ilk Sin Scholar daha sizi çağıran şimdi daha yaxşı bir iş yapmadım. Size haqq gücünü teklif asla, ama yeterince Din ile isteyenler en azından memnuniyetini bulacaksınız. Bu bir neçə oyunlar sunmak az öd gerektiği bir Duygu etdik. Ve henüz, hər hansı bir yaxşı, Kanlı mücadele Bütün korku, heyecanla "sırada ne var" ve hayranlık diyerek zor kazanılan zafer Sevinç burada, ən çox sevinçleri vardır oyunu kazandı öd, ben buluyorum kendimi geri Gitmek kaşıntı etdik.
Dark Ruhlar II, son haliyle, yalnız benim tempi.

Bastion Oyunu incelemesi

Ben onlar beni ben ilk kez etrafında yakaladı ve böylece onların eleştiriler kadar yaşamak için başardınız mı keşfetmek olmayabilir yönlerini fark izin çünkü popüler oyunlarından-bültenleri yeniden sabırsızlanıyoruz itiraf. Bastion PlayStation 4 sürümü için, ben daha sık kendimi Road kıyamet sonrası dünyada kolay (ve biraz yorgun) paralellikler, hem Cormac McCarthy romanları oyunun birçok başını sallıyor takdir, ve ana bulundu McCarthy'nin Gore-sırılsıklam Kan Meridian aynı adı taşıyan bir karakteri hatırlıyor Kid, karakter.

Eğer zaten zaten Güzeller birçok sistemlerinden birini Bastion kendi en azından eğer bu kadar kolayca o Vita, Xbox 360, hatta Google Chrome olsun, bu ayrıntıları fark olmayabilir. Hiçbir şey dışında PS4 en beefier çözünürlükleri desteklemek için gerekli yükseltme den, değişti; Sen Kaledonya kalıntıları genelinde seyahatler engelleme yeni canavarları bulmak ve onları vurmak için yeni silah keşfetmek. Bu, ilk bağımsız oyun platformları bir dizi genelinde ön plana devam edildi 2011 yazında, piyasaya aynı izometrik kesmek-ve-slash keşif oyun


Calamity dünya yıkıcı oldu, ama Kid onun şık bandana takdir insanlar olmadan tamamen değil.
Ve önce Bastion oynadı hiç eğer, neden olduğunu ve bir PS4 var, evet, Bastion McCarthy ağır ilham çekiyor. Atlamak için bu fırsatı almalı, ama ciddiyetle deneyimi boğmak değil. Bu başlangıçta bilinmeyen felaket sonrasında parçalanıyor oluyor bir dünya özelliği olabilir, ama bu Apalaçyalılar'ın ağaçlar, dünyanın geri kalanı ile çürümeye hiçbir araziden; Onun yıkım kısmen Saptırma sanki bunu geçerken yerine geri düşen bir dünya - Bastion el-boyalı renk ile neredeyse kendinden geçmiş bulunuyor etkileyici çeşitli dünyada yer alır. Darren Korb fantastik film müziği hepsi aracılığıyla örgüleri, ve gücünü hala bazen neredeyse dört yıl sonra yazmak için kullanabilirsiniz şekildedir.

Ama Bastion büyük ölçüde anlatım hesabına alakalı ve taze kalır. Kan Meridian gibi, Çocuk seyahatleri Bastion olarak bilinen merkezi hub dışarı asılı bir müstakil hoparlör rivayet edilir, ancak burada, tonlamaları az 18. yüzyıl New England vaiz ve daha Bourbon Street jazzman vardır. O Kid gerçekleştirir hemen her eylem ile tetiklenir yoldan kilo ve eylem mizah arada dozu ve güç yayları hem ekler ses aktör Logan Cunningham, tüm iş. Bu Bastion Stranger Kid kadar bizim hikaye anlatıyor noktaya basit anlatım aşmak için izin veren bir etkisi var.


Orada hack ve acımasız bol, ama en yoğun seviyeleri bazı basit istikrarlı zeminde kalmak gerektirir.
Ben yanlışlıkla bir overzealous atlatmak ile ufalanmış dünyanın kenarından careening Kid gönderdiğinizde, diyor, "Ve böylece Kid sadece şaka ... ölümünden düştü." Ben yanlışlıkla onlar benim yerli Güney Texas gelmiş böylece keskin fırça cebine Kid gönderdiğinizde, Logan onlar "kırık kalbi kadar zarar." Diye söylüyor Ben (yer herkes şeyler cehenneme gittiğinizde çalıştırmak gerekiyordu) Bastion onunla benim konuşma seçenekleri kullandığınızda, o "Bazen söylemek için sadece çok değil var." Diyor Süperdev yarattı Dünyada ağrı var, bu tür anlar söylemek gibi görünüyor, ama işler onların Grimmest de zaman bir gülümseme çatlamasına neden hep var. Ve bu iyi bir ders var.

Orada bugüne kadar oyun tartışma kaydettiğiniz bir sebebi var - estetik karmaşık olsa da, oyunun tasarımının geri kalanı gibi basit. Çocuk basit bir yay ve pala bir dövme koç ve "alev körük" arasında değişen 11 silah, erişimi olan, ancak bunların kullanımı asla kendi izometrik görünüm tarafından önerilen Diablo tarzı eylem uzak veers.


Dünya tahrip olabilir, ama keşfetmek için sol şaşırtıcı bir miktar var.
Mücadele kendisi sadece tipik saldırıları, bloklar ve ekarte oluşabilir ederken Ama, derinlik Bastion de binalar inşa yeteneği burada var. Örneğin, bir damıtım ekleyin ve Çocuk gibi artan kritik şans olarak Perks kilidini açabilir. Bir forge yukarı Toss ve Çocuk o yol boyunca bulduğu silah artırabilir. kolayca bir in-your-face yakın dövüş şampiyonu veya uzaktan düşmanları Snipes bir yay-ve-tüfek nişancı olabilir gibi (ilgili özel yetenek ile birlikte) her zaman iki silah sınırlama, bazı kapsamlı oyun varyasyonları izin vermez . (Ultra-cezalandırıyor Yeni Oyunu +, muhtemelen ikinci olmak isteyeceksiniz hayatta kalmak istiyorsanız Ve, bana güven.) Gerçek bir meydan okuma ister misiniz? Demirhaneye de yükseltmeleri için daha fazla deneyim ve parçalarının ödül için düşman hasar ve zırh gibi yönlerini artırmak putları, etkinleştirin.

Tüm bu 2011 yılında tekrar gibi doğruydu, ve Süperdev en azından bir dokunuş daha çeşitli eklemek vermedi bir utanç. Buna rağmen, Bastion ikinci günün alkışlanan oyunlar ilk yenilik kapalı giyer kez kendi parlaklığını kaybetmeye eğilimindedir bile, oldukça iyi dört yıl sonra tutar. En iyi, bu yeniden yayımı Bastion adının layık olduğunu kanıtlıyor. Bu iyi bir oyun tasarımı ve yenilikçi anlatım kalesi var, ve ben şimdi başka bir dört yıl, sadece de tutun olacağını sanıyorum.